View Single Post
  #4  
Old 05-11-2003, 05:57 PM
Mr335 Mr335 is offline
Member
 
Join Date: Nov 2001
Posts: 17
Default Re: Multi I/O hookup and Sync help

well I have studied the whole dam digi wesite. Go ahead...ask me a question and I'll give you the page, paragraph and URL link . I even memorized the HTML code for every page. Still didnt find my answer for my problem above. At this point in time I would like to thank all on this list who have poured there unconditional time, thoughts and energy into trying to solve and answer my questions. I am very grateful. I'm sure I'll keep getting responses from all you folks but really, all these suggestions will take me weeks to try. As Steve Martin once said. "I would like to thank each and every one of you" THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU
Reply With Quote