Avid Pro Audio Community

Avid Pro Audio Community (http://duc.avid.com/index.php)
-   General Discussion (http://duc.avid.com/forumdisplay.php?f=3)
-   -   The Tea Room.. (http://duc.avid.com/showthread.php?t=144860)

lemix 08-21-2005 09:16 AM

The Tea Room..
 
HAPPY SUNDAY to all...
A nice cup o' tea ?
Are you in a creative mood today ?
Busy dealing with stuff ?
The doctor iz in da houze...

koldbludded 08-21-2005 05:11 PM

Re: The Tea Room..!!
 
hey yall im back from my little vacation.. kicked it up on in riverside california.
Where my man Ice?

lemix 08-21-2005 05:48 PM

Re: The Tea Room..!!
 
Yo KoldB,
seems like everyone has gone on vacation..we are quite slow here..
Back to music..

superpenguin79 08-22-2005 09:26 AM

Re: The Tea Room..!!
 
'afternoon fellas,

slow weekend in the Tea Room eh? anything but slow on this end, my bro finally tied the knot on Sat. and we spent all day at the wedding and festivities... Lets just say I made the most of the free bar.... Sunday, was supposed to do another drum session, but the drummer was sick and I re-vamped the song list anyhow so my wife and I spent most of yesterday packing up stuff in the appartment for the move which is about a week off now... I took down all my acoustic baffling and what not in the studio and was freaking out about how much natural 'verb was floating around in there after everything came down... sounds like a great hall in there now.. this week brings more working and packing and what not. Hope everyone is doing cool.


btw... here's a theory... KoldBludded = KB = Killer Boy Dog?!?!?? am I correct??

lemix 08-22-2005 10:07 AM

Re: The Tea Room..!!
 
Quote:

btw... here's a theory... KoldBludded = KB = Karel Bata?!?!?? am I correct??

he he ..Not possible Penguino. That's what my senses arrived at.
Let's just say K_B is the one and only Karel, and kb = the new guy..
Best of luck with the move..
cheers,

superpenguin79 08-22-2005 10:43 AM

Re: The Tea Room..!!
 
Thanks man Wish I could snap the fingers and have all this stuff done already though... Got a good half of the place to pack up yet atleast... btw... was meaning to ask ya, after you get done with the current projects, you have a moment to lay down some skins on the collab track man? I forget who asked me about it the other day, but I was like oh yeah.. I should ask him about that.. If you guys are backed up with work I understand man and whenever is cool, but I figured I'd ask. peace

lemix 08-22-2005 12:43 PM

Re: The Tea Room..!!
 

As I said..promise it will happen. Skins are coming. Scheduling is a bitch though. When I first received the files, my partner was away and couldn't find a single person to track me.
Now that he is around we are fighting over available blocks of time. All clients seems to be on some evil deadline..like "dude, why don't book earlier ?"
gotta run, take care

lemix 08-22-2005 12:46 PM

Re: The Tea Room..!!
 
Hi Tim..
see you are lurking
A cup of tea ?

sbs 08-22-2005 12:49 PM

Re: The Tea Room..!!
 
lurking as ever... cant get away from u all, got the tea room on my faves and get a mail every time there's a post.

might take u up on that tea, no beer in the fridge and i don't know if i can muster the energy to get to the pub...


lemix 08-22-2005 12:57 PM

Re: The Tea Room..!!
 

OK, tea=energy..yes, have some.
2) get your behind off that couch and head to the PUB ! Karel & the athletic barmaid R dying to C U ..
Report back..
cheers,
a friend


All times are GMT -7. The time now is 12:48 AM.

Powered by: vBulletin, Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Limited. Forum Hosted By: URLJet.com